فازسنگین سری 1

آمار مطالب

کل مطالب : 15
کل نظرات : 2

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 67
باردید دیروز : 4
بازدید هفته : 101
بازدید ماه : 99
بازدید سال : 726
بازدید کلی : 6410

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان از هر دری سخنی و آدرس douzaine.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : helya
تاریخ : دو شنبه 1 دی 1393
نظرات

 

 

روی سنگ قبرش نوشتند :

اولین باری نَبود که مُرد

 

************

 

خانه های قدیمی را دوست دارم

چایی همیشه دم است روی سماور ، توی قوری

در خانه همیشه باز است

مهمانی ها دلیل و برهان نمی خواهد

غذاها ساده و خانگی است ، بویش نیازی به هود ندارد

عطرش تا هفت خانه می رود

کسی نان خشکه ندارد ، نان برکت سفره است

مهمان ناخوانده آب خورشت را زیاد می کند

دلخوری ها مشاوره نمی خواهد

دوستی ها حساب و کتاب ندارد

سلام ها اینقدر معنا ندارد

سلام گرگی وجود ندارد

افسردگی بیماری نایابی است …

 

************

 

سکسکه ام گرفته بود . . .
گفتم مرا بترسان . . . !
دستانم را رها کرد . . .

نفسم یند آمد !!!

 

************


نخورده می ، چه داند شراب یعنی چه / ندیده آب چه داند سراب یعنی چه
درست نیست که بدانی چه حالتی دارم / مرا ببین که بدانی خراب یعنی چه . . .

 

************


من و تو 
جمعه و شنبه بودیم!
هر چه قدر من به تو نزدیک بودم
تو از من دور بودی . . .

 

************


همیشه می گویی ترک کن این سیگارهای لعنتی را
به تو قول می دهم که به زودی ترک کنم این خودِ لعنتی را !

 

 

************


حالم خوب نیست ؛
و جز تو هیچ پزشکی نمی فهمد
که من تب می کنم برای دیدنت

 

 

************


 

نفس بکش !

نفس بکش !

نفس بکش لعنتی !

نفس بکش !

نفس …

دکتر سرش را تکان میدهد و پرستار هم

دکتر عرقش را پاک میکند

و کوه‌های سبز بر صفحه ی مانیتور کویر می‌شوند !

 

************


کثیفی رو با رنگ سیاه مثال میزنن

ولی کثیفی با سیاهی خیلی فرق داره !

 

************


وقتی مردان حرمت مرد بودنشان را بدانند و زنان شوکت زن بودنشان را

مردان همیشه مرد میمانند و زنان همیشه زن و آنگاه هر روز

نه روز “زن” و نه روز “مرد” که روز “انسان” است …

 

************


من نمیـــــــــــــــــــگم کســـــــــی که از من گذشت...در گذشت... میگــــــــــــــم سیکــــــــــــــــــتیر خـــــــوش گـــــذشت...

 

 

************


 

خسرو شکیبایی : پسر تو چند سالته ؟؟؟

پارسال ۱۶سالم بود بچه بودم ؛ دو روز بعد بابام مرد

بازم ۱۶سالم بود اما دیگه بچه نبودم !

 

************


خوبم…

باور کنید خوبم!

اشک ها را ریخته ام

غصه ها را خورده ام

نبودن ها را شمرده ام

و این روز ها که میگذرد…خالی ام!

خالی ام از

خشم،دلتنگی،نفذت،…و حتی عشق

” خالی ام از احساس”

 

 

************


 

آنچه که گفتم ، نپذیرفت ! رفت !
خاطره هایم همگی، رُفت! رفت !
گفت : ندارم به تو حسّی ، برو !
گفت برو! گفت برو! گفت! رفت . . .

 

 

************


 

میـــدونی فرق ما تـــو چی بود ؟
این رابـــطه برای تو هوس بود ولی برای من
نفس . . .

 

 

************


 

خـسـه ام دیگر از این فریادها
خسته از بی مهری و بیداد ها
خسته از دلبسگی و یاد ها
خسته از شیرین و از فرهاد ها
خسته ام از این همه دیوانگی
خسته از نادانی و فرزانگی
خسته از این دشمنان خارجی
خسته ام از این همه بیگانگی . . . !

 

 

************


 

آری که  چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه ، غم تو در دل من . . .

 

 

 

************


 

✘رفاقت رو از כست فروش بازار نخریـכم✘
بلڪــہ تو ڪوچه هاے خاڪی محلمون یاכ گرفتم....√
☜پس خوب مے כونم براے ڪدوم رفیق زمین بخورم ڪه از زمین خورכنم شاد نشــہ☜
بلڪــہ כست خاڪیم رو بگیره و منو از زمین بلند ڪنــہ.....
↯↯بــہ سلامتیه رفیقاے با عشق و با مرام و معرفت√

 

 

 

************


 

از روزی به دنیا بی اعتماد شدم که

 

کبریتی که دستمو سوزوند روش نوشته بود بی خطر

 

 

************


خدای من خدایست که اگر سرش فریاد بکشم :

به جای دست رد به سینه ام ، نوازشم می کند و می گوید :

من که میدانم جز من کسی را نداری ...!

 

 

************


 

✘✘ با این میلاسه ... با اون پلاسه ✘✘

✔✔ میگـ ہ او טּ ی ڪے مخاطب خاص ... ✔✔

⍨ هـ ہ او טּ ی ڪے پول داره .... ⍨

✓✓ بلاخر ہ یـ ہ چیز ے میماسه ..!! ✓✓

⚡⚡ جالب اینجاست ڪ ـ ہ میگـ ہ تنهای ے یـ ہ حسـ ہ خاصه ⚡⚡

 

************


کور و کر بودم هیچ کدام از خوبی هایت را ندیدم
تا بودی هیچ کاری برات نکردم که شایسته ات باشد
خدا از تقصیر من نگذرد
هر چی بر سرم بیاد حقم است
باید تاوان همه بی تفاوتی هایم را بدهم
اعتراضی ندارم
روحت شاد گلم 

 

************


 

خدایاااااااا
نذاشتی با عشقمون زندگی کنیم !
دمت گرم بذار با زندگیمون عشق کنیم . . .

 

 

 

************


 

می دانی در دنیا هیچ چیز غیر قابل توضیح تر از این اتفاق نیست که
آنکه من بُزرگش کردم ،
کوچَکم کرد . . .

 

 

 

************


 

بدترین درد کدومه ؟

یکی گفت : عاشقی

یکی گفت : تنهایی

یکی گفت : دلتنگی

یکی گفت : فقر

اما هیچکس نگفت :

 

دردهای شب تا صبح مریضا خصوصا کودکای سرطانی !

 

 

************


غــــــــــم که نوشتن ندارد
نفوذ می کند در استخوان هایت
جاسوس می شود در قلبت . . .
آرام آرام از چشم هایت می ریزد بیرون . . .

 

 

************


 

بعضی از آدم ها حتی حاضرند قربانی شوند اما :

این غرور لعنتی شان ترک بر ندارد ...!

 

 

 


تعداد بازدید از این مطلب: 1146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی رو در این وبلاگ داشته باشید .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود